پشتیبانی بازار نساجی ایران

کلاریکو - عکس
24 ساعته پاسخگوی شما هستیم.

قبل از ارسال پیام به بخش پشتیبانی ببینید آیا سوال شما درباره این موارد است؟

آموزش فرایند خرید از سایت بازار نساجی ایران

ثبت سفارش در 3 گام را اینجا ببینید.

سفارش کی به دستم می رسد؟

مراحل ارسال سفارش را اینجا ببینید.

چگونه می توانم ملاقات حضوری داشته باشم؟

ملاقات حضوری را اینجا درخواست کنید.

چگونه استعلام بگیرم؟

به ما بسپارید.

خرید خود را چگونه پرداخت کنم؟

شیوه های پرداخت را اینجا ببینید.

ضمن تشکر از اینکه به ما اعتماد کردید و از سایت بازار نساجی ایران خرید کردید:

سفارش‌ها حداکثر در یک روز کاری پس از ثبت سفارش به پست تحویل داده می‌شوند. سفارش‌ها از طریق پست سفارشی ارسال می‌شوند. زمان رسیدن می‌تواند بین 2 تا 7 روز باشد.

اگر احساس می‌کنید سفارش تاکنون باید به دستتان می‌رسید ولی نرسیده است، سریع‌ترین راه آن است که در ساعات کاری با شماره  28428215 - 021  تماس گرفته و با بخش پی‌گیری سفارشات صحبت کنید. در صورت تمایل کد پی‌گیری بسته پستی به شما داده خواهد شد.

ساعات کاری شرکت 9 تا 17 است. همچنین روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل هستیم. در موارد خاصی شاید خطوط تلفن یا سیستم تلفنی ما با مشکل مواجه باشد. در این مواقع می‌توانید پیام‌تان را به ایمیل  [email protected] بفرستید.

برای خرید لازم نیست عضو سایت شوید. هنگام خرید از شما اطلاعات لازم پرسیده می‌شود و در طی فرایند خرید، به‌صورت خودکار عضو سایت می‌شوید.

در حساب کاربری در قسمت سفارش های من می توانید فاکتور مربوط به سفارش خود را بررسی کنید. در صفحه شیوه های پرداخت اطلاعات مربوط به شماره حاسب های بانکی جهت واریز از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب قرار گرفته است. پس از پرداخت کارت به کارت می توانید تصویر فیش واریزی خود را با کلیک بر روی "ارسال تیکت" با ذکر شماره سفارش خود بعنوان مرجع برای ما ارسال کنید. پس از تایید پراخت کالای شما ارسال خواهد شد.

همین الان می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین که در گوشه سمت چپ تصویر وب سایت قرار گرفته است این مساله را با پشتیبانان ما مطرح کنید. اگر این مشکل خللی در روند کار ایجاد نکرده می توانید از طریق  این قسمت  مشکل را گزارش کنید و از ما هدیه بگیرید.

آیا پاسخ سوال شما را نداده ایم؟

به روش های زیر پاسخگو هستیم